Precies zo een als in het filmpje ga je in Nederland niet meer vinden, omdat wij tegenwoordig Tefal pannen gebruiken. Dan zul je naar China moeten reizen. Maar er zijn wel vierkante koekenpannen met afgeronde hoeken: http://pannenland.nl/koekenpannen/koekenpan_met_antiaanbaklaag/habonne_forte_ecovit_vierkante_koekenpan_28cm
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onterechte min! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima antwoord, ik kan er wel wat mee.
Van mij ook een plus!
Zie ook geen link. Maar ik heb wel een vierkante pan. Is met ribbeltjes om mooi grill patroon t krijgen. Gewoon bij blokker of Kijkshop. Of informeer via bk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Hoezo ook? Ik zie de link wel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik Ook niet nee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie ook geen link van een filmpje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die van Blokker en kijkshop hebben ze bij Ikea ook.
Dat is een tamago pan. Ik heb een Nederlandse site voor je kunnen vinden waar je het kan bestellen. Je kan het ook via de Ebay bestellen maar is veel duurder.

Op aziatische-ingredienten.nl kun je een paar verkoopadressen vinden. Lees daarvoor de reacties van de mensen op die site.

http://www.aziatische-ingredienten.nl/tamago-pan-japanse-omelet/#more-18743

Toegevoegd na 3 minuten:
Holwha in Amsterdam (Duivendrecht)
Toko De Waart in Rotterdam
Yongda in Den Haag
Yongda in Leidschendam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prachtig antwoord!
Dikke plus!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat toevallig dat ze op toko4all.nl hetzelfde Youtube filmpje hebben , zie het nu pas..
Bedankt voor de +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, had ik ook gezien.
Bij van creanenbroek hebben ze vierkante pannen.