Regenwoud reddende zoekmaschine ECOSIA.org

• a.

Beste Allemaal,

sinds een paar dagen gebruik ik een nieuwe zoekmaschine genaamd ECOSIA.

Tot nu toe heb ik een zeer goede indruk van ze:

bij iedere zoekopdracht red je 1,9 m2 regenwoud - om maar wat te noemen.

Je kunt ze vinden onder www.ecosia.org.

Aangezien wij boeddhisten alle wezens het beste wensen -dus ook die in het regenwoud-

kan ik deze zoekmaschine van harte aanbevelen!

met vriendelijke groeten,

a

• a.

Hier nog even de originele tekst van Ecosia zelf:

Eco-vriendelijke zoekmachine: Ecosia

Hallo,

Ik gebruik sinds kort een zoekmachine op internet waarmee 2m² (2.4yd²) regenwoud wordt gered met elke web zoekopdracht die ik uitvoer. De resultaten zijn net zo goed als Google of Yahoo, en het is geheel gratis.

Het adres is: www.Ecosia.org

Momenteel heeft Ecosia 18.170.763 m² (21.732.232 yd²) regenwoud gered! Bekijk het ook eens en stuur deze email door naar jouw vrienden. Het is nog nooit zo makkelijk geweest om groen te zijn…

Bedankt!

• a.

Vreemd genoeg kan ik www.ecosia.org niet meer oproepen…

Weet iemand wat ik fout doe?

Of zit hier meer achter?

met vriendelijke groeten,

a

• ujukarin

Hij doet 't gewoon weer en wordt ook vanuit andere bronnen aanbevolen. Ziet er leuk uit!

With folded palms,

-Ujukarin>

• mike

Beste A,

Bedankt voor deze goede tip!!

Als we met zo weinig moeite zoveel mooie natuur kunnen redden dan zou iedereen het gelijk moeten doen.

Ik hoop dat het geld echt wordt besteed zoals beweerd maar ja het valt te proberen

Groetjes Mike

• marketiingyudai

Alhoewel deze zoekmachine als een groene dekmantel wordt gebruikt door Yahoo en Bing tegen Google, kan ik een dergelijk initiatief wel pruimen. Of ik het ook effectief ga gebruiken is een ander pak groene mouwen. Ik vrees echter dat deze zoekmachine nooit echt zal doorbreken. Hopelijk ben ik verkeerd ;)

http://i-love-data.blogspot.com/2010/04/ecosia-ecologische-zoekmachine.html