Interview boeddhist Amersfoort

• Lysanne

Hallo meneer/mevrouw,

Een vriendin en ik hebben het boeddhisme als onderwerp van ons profielwerkstuk.

Wij willen graag een interview met een boeddhist.

Wij zouden dat graag willen afnemen maar als u dat echt niet wilt.. kunnen wij een vragenlijst opsturen.

Maar het liefst willen we graag een interview van u afnemen.

Wij wonen in Amersfoort, dus het liefst in amersfoort of des noods in de omgeving.

Als u alleen een vragenlijst wilt invullen maakt het natuurlijk niet uit waar u woont.

Als u daar interesse in heeft kunt u hierop reageren.

Groetjes Lysanne

• ujukarin

Hoi Lysanne,

Via www.boeddhisme.nl kun je soms in kontakt komen met ‘lokale’ sprekers en andere publiek akterende boeddhisten, en in ieder geval vind je daar een lijst met haast alle centra - ook in jullie regio.

Zelf ben ik evt. beschikbaar voor e-mail of telefonische interviews, woon in Amsterdam dus Amersfoort is me dan nét iets te ver…

Sukses met de puzzel,

With folded palms,

-Ujukarin>

• renée

Beste Ujukarin,

Ik ben voor mijn school in Zaandam bezig met een project over geloven en ik heb voor het Boeddhisme gekozen.

Nu zou ik u graag willen interviewen. Graag per e-mail als u dat schikt. Zo kunt u uw informatie nog eens rustig doorlezen en kan ik het correct verwerken.

Bent u beschikbaar?

Met vriendelijke groeten,

Renée

• ujukarin

Hoi Reneé,

Best hoor, vaker gedaan. Vanaf eind deze middag tot zondagavond ben ik offline, op retraite (maar niet in de leiding deze keer, kan ik zelf ook eens uitrusten :)-D dus houd daar rekening mee bij de verwachte respons-snelheid…

With folded palms,

-Ujukarin>

• Mirjam

Beste meneer,

Voor een groepsopdracht van onze school (Evangelische Hogeschool in Amersfoort) willen wij een persoon interviewen die het hindoeïsme, boeddhisme of de islam aanhangt. Zou u bereid zijn een interview met ons af te leggen? Het liefst persoonlijk, maar eventueel via mail is ook een optie.

Alvast bedankt voor de moeite,

Met vriendelijke groeten,

Robin, Merijn, Mirjam, Sander

• ujukarin

Hoi Mirjam & RMS,

Ja hoor. Voor ‘persoonlijk’ zou je een keer in avond of weekend in Amsterdam moeten verschijnen of moeten bellen, en anders zou 't per mail moeten.

Ik ben pinksterweekend weg vanwege bezoek van boeddhistische vrienden in UK, maar daarvoor en daarna beschikbaar.

With folded palms,

-Ujukarin>