interview Boeddhist

• Krulliej

Hallo,

ik ben een leerlinge van het Markland College in Oudenbosch en

ik heb de opdracht om een groot werkstuk over het Boeddhisme te maken.

Nu is dit erg goed gelukt maar, nu heb ik nog een Boeddhist nodig om te interviewen.

Het interview zal uit ongeveer 6 vragen bestaan.

Zit ik hier aan het juiste adres?

Graag een positief antwoord!

m.v.g. Lisa Vol

P.S het interview zal plaatsvinden over de e-mail, omdat het via de telefoon of ontmoeting

het erg moeilijk zal zijn om de informatie goed te noteren, en zo kunt u uw eigen antwoord nog eens rustig

doorlezen en controleren/eventueel verbeteren, dus graag deze bij uw reactie vermelden en ik neem dan contact met u op.

• Ujukarin

Kom maar op! Wat tijd over en extra onthecht doordat ik na een dom vakantie-ongeluk maar 1 arm kan gebruiken, mitella's zijn goed ‘oefenmateriaal’ !

With folded palm,

(Email staat in bericht-kopje)

• Ar&d

Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem, hoe zou ik een Boeddhist moeten kennen om te kunen intervieuwen. Krulliej, zou je jouw vragen + antwoorden even door willen sturen?

Alvast bedankt,

• ujukarin

Oeps, foutje:

Ik schreef

“(Email staat in bericht-kopje)”

maar dat geldt alleen als je inlogt. Leuk dat startpagina :-(

Nu dus hopelijk wel…

• Stefan Witkamp

als iemand nog een interview af zou willen geven, graag! ik heb een interview met 13 vraagjes over het boeddhisme.

het is voor school en wordt zodoende niet gepubliceerd.

heb jij even wat tijd over?

voor meer info:

http://boeddhisme.startpagina.nl/prikbord/8868911/interview-met-een-boeddhist#msg-8868911

• ilona

we doen ook een werkstuk van boeddha het lukt goed

• S

hi Ujukarin, wij moeten ook een werkstuk maken voor levensbeschouwing.

Zou u voor ons ook een paar vragen kunnen beantwoorden via de mail?

m.v.g S&Y

• richard

Hoi,

Je kan je vragen anders ook gewoon hier stellen…kun je zelf het antwoord kiezen dat je het meeste bevalt ;)

succes en plezier.

Richard.

• ujukarin

Hoi S & Y,

Ja hoor, mailbox staat open en is aan profiel gekoppeld.

With folded palms,

-Ujukarin>

• HJ

Goede morgen!

Wie zou met mij een dialoog via de mail willen starten over zijn of haar beleving van het Boeddhisme? Deze mailwisseling wordt dan verwerkt als interviewvorm in Word. Dit in het kader van een schoolopdracht, vanuit de CHE te Ede. Deze opdracht kan voor inlevering dan ook overzien worden en waar nodig gecorrigeerd. Heeft u of heb jij interesse? Mail dan maar, ik ben benieuwd!

grt Hendrik-Jan