Markt voor al je advertenties

  • boeddhisme

    Beste gebruikers,

    Zojuist is een nieuw element aan boeddhisme.startpagina.nl toegevoegd: de Markt.

    Speciaal voor het aankondigen van al jullie cursussen, boeken en overige producten waar jullie klanten voor zoeken. Het toevoegen van een advertentie werkt op dezelfde wijze als voor een bericht hier.

    In het vervolg zullen berichten hier die marktgerelateerd zijn daarom verwijderd worden en word je zelf verzocht op de juiste plaats je advertentie te plaatsen.

    De beheerder

    Wanda Sluyter

  • joop romeijn

    Beste Wanda

    Dat is een heel goed initiatief, wij mij betreft dan vooral het verwijderen van marktgerelateerde berichten op deze ‘Prikpagina’

    Overigens weet ik nog wel een plek waar zoiets heilzaam zou kunnen werken.

    Joop

  • Wanda

    Beste Joop,

    Dat is precies de bedoeling: geen marktgerelateerde aanbiedingen meer op het Prikbord zodat dit echt een plek blijft/wordt voor vragen, discussies e.d. op boeddhisme.startpagina.nl

  • Rikkie Postema

    Start op 9 oktober 2011 opleiding Mindful Coachen met:

    studie Boeddhistische psychologie;

    Mindfulness:

    Oosterse energieleer.

    Informatiemiddag 14 mei te Zwolle. Kijk op www.adisat.nl voor meer informatie.

  • Arold Lammertink

    Hem Wierook online kopen !

  • Mike

    Beste Mensen,

    Errug jammer dat het hele prikbord weer vol staat met advertenties van retraites meditatie en andere COMMERCIELE aanbiedingen!!!

    Wanneer gaan we het weer hebben over de dharma en krijgen we weer meer berichten met inhoud die echt thuis horen op dit prikbord.

    Misschien een idee voor de makers van deze site:Zet eens een onderwerp neer waar we aan mee kunnen discussieren zodat we elkaar kunnen helpen de kennis van de dharma toe te passen op praktijksituaties en elkaar onze ontwetendheden hieromtrent weg te nemen!!!

    Groetjes van een teleurgestelde boeddhist,

    Mike

  • Tantra-Lotus

    Dag Mike,

    ik betwijfel of het allemaal om commerciele adertenties gaat. Gezien de prijzen van veel activiteiten welk op dit prikbord worden aangeboden zie ik meer een dienstverlenend dan een commercieel karakter.

    Het Boeddhisme in Nederland is klein en een platform waar goede en gedegen activiteiten ten aanzien van de dharma en het boeddhisme wordt aangeboden ter vergroting van de sangha lijkt mij geen kwalijk iets.

    Met vriendelijke groeten,

    Maaike Dermonde